Algemeen
Bestelling en Verzending
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij VeiligGlijden.nl op verschillende manieren betalen: via iDEAL, AfterPay, PostNL CheckPay, MasterCard, Visa, Paypal, CheckPay en overboeking. Als je in België woont, kun je ook afrekenen met Bancontact / Mister Cash. Op de pagina over betalen lees je meer over deze betaalmogelijkheden.
Zijn alle prijzen inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Ik zie twee buttons bij het afrekenen: “nu bestellen” en PostNL Checkout. Welke van de twee moet ik kiezen?
Met “nu bestellen” rond je de bestelling af door in te loggen met je VeiligGlijden-account. Met PostNL Checkout log je in op je persoonlijke MijnPakket-pagina. Meer informatie over PostNL Checkout
Hoeveel tijd zit er tussen dat ik het geld overmaak en jullie het pakket verzenden?
Nadat je betaling is ontvangen, wordt je bestelling verzonden. Als de producten op voorraad zijn, geldt over het algemeen dat bestellingen voor 17:00 uur de volgende dag geleverd worden.
Winkelen
Hoe werken de producten die jullie verkopen?
Bij de product omschrijving van de artikelen wordt zoveel mogelijk achtergrondinformatie gegeven. Links onderaan de website vind je ook de kolom “artikelen”. Hier lees je artikelen met achtergrondinformatie en wetenswaardigheden. Mis je een onderwerp? Laat het weten via de VeiligGlijden Klantenservice (telefonisch: +31 (0) 299 407278 of per mail naar klantenservice@veiligglijden.nl).
Hoe vind ik een product?
Je kunt op twee manieren een product vinden in onze webshop. Via de navigatie in het bovenste menu vind je alle producten, gesorteerd naar verschillende kenmerken. Je kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie recht bovenin.
Hoe verander ik de inhoud van mijn winkelwagen?
De winkelwagen kun je vergelijken met een winkelwagen een supermarkt: totdat je gaat afrekenen kun je er verschillende producten in leggen en eruit halen. Waar je ook in de webshop bent, je kunt altijd de inhoud van je winkelwagen bekijken door te klikken op Inhoud winkelwagen >>, midden, bovenin beeld. In de winkelwagen kun je rechts van een product kiezen voor een groter aantal (+ ; ophogen), kleiner aantal (- ; verlagen) of het product verwijderen (x). Je veranderingen worden direct in de winkelwagen aangepast.
Moet ik me aanmelden?
Om een bestelling bij VeiligGlijden.nl te plaatsen heb je of een account bij MijnPakket nodig, of een account bij VeiligGlijden.nl. Deze gegevens zijn nodig voor de facturering en verzending. Bij een volgende bestelling hoef je niet opnieuw je gegevens in te voeren.
Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, je ontvangt op verschillende momenten een mail van VeiligGlijden.nl om je op de hoogte te houden van de bestelstatus: bij het in behandeling nemen van je bestelling, bij bevestiging van de order en bij het verzenden van de order.
Andere vragen?
Staat je vraag niet in het overzicht? Neem contact op met de VeiligGlijden Klantenservice door te bellen met +31(0)299 407278 of mailen naar info@veiligglijden.nl